XXX PARITTELEE XXX Naisen suihinotto elokuvasta Clerks | XXX PARITTELEE XXX

Hauskoja videoita. Aika tuhmiakin videoita. Vähintään mielenkiintoisia videoita.
Mainossääntöjen vastaisia videoita hauskat-videot.blogspot.com -blogista.

Naisen suihinotto elokuvasta Clerks


Video: Naisen suihinotto elokuvasta Clerks > Näyte elokuvasta Clerks > Montako munaa olet ottanut suihin?

Clerks-elokuvakohtauksessa tyttö kertoo poikaystävälleen ensimmäistä kertaa, että hän on ottanut suihin 37 mieheltä, mutta että hän on harrastanut seksiä ainoastaan kolmen eri miehen kanssa.

Keskustelu suomennettuna:

Mies: Oletko ottanut suihin tuolta mieheltä (joka asioi kaupassa) ???
Nainen: Kyllä, kuinka muuten kuvittelet että tietäisin hänen... (kalustaan).
Mies: Mutta sinä sanoit aiemmin, että olet harrastanut seksiä ainoastaan kolmen miehen kanssa. Et koskaan maininnut häntä (???)
Nainen: Koska en harrastanut seksiä hänen kanssaan.
Mies: (huutaa) SINÄ IMIT HÄNEN KALUAAN!!!
Nainen: Me kävimme ulkona muutaman kerran, me emme koskaan harrastaneet seksiä, mutta me pelehdimme toistemme kanssa.

Mies: Voi luoja, miksi sinä kerroit että olet harrastanut seksiä ainoastaan kolmen miehen kanssa?
Nainen: Koska minulla oli seksiä ainoastaan kolmen miehen kanssa. Se ei tarkoita, ettenkö olisi käynyt ulkona ihmisten kanssa.
Mies: Minun tekee mieli oksentaa.
Nainen: Olen pahoillani, Dante (miehen etunimi), luulin että ymmärsit minua.
Mies: Minä ymmärsin, minä luulin että sinulla oli seksiä kolmen eri miehen kanssa ja se oli kaikki mitä kerroit.

Nainen: Pyydän että rauhoitut.
Mies: Kuinka monelta...
Nainen: Dante...
Mies: Kuinka monelta mieheltä olet ottanut suihin??!
Nainen: Anna sen olla.
Mies: KUINKA MONELTA!!!
Nainen: Dante...
Mies: KUINKA MONELTA MIEHELTÄ OLET OTTANUT SUIHIN!!!
Nainen: Okei, pidä turpasi kiinni sekunti, niin kerron. Jeesus, minä en seonnut tuolla tavoin kun sinä kerroit kuinka monta naista sinä olet nussinut.
Mies: Tämä on eri asia, tämä on tärkeätä; kuinka monelta olet ottanut suihin?!
(asiakas tulee tässä välissä kassalle maksamaan ostoksiaan)
Mies: NOH?!
Nainen: Jotain 36:lta.
Mies: MITÄ, JOTAIN 36:LTA??!
Nainen: Ole hiljempaa!
Mies: Hetkinen, mitä se tarkoittaa tarkemmin ottaen, "jotain 36:lta"?! Oletko laskenut minut mukaan siihen lukuun?!
Nainen: Ummm...37:ltä.
Mies: Olenko minä 37:s ?!

Nainen: Minä lähden nyt kurssille.
(Miesasiakas tulee kassalle)
Mies: (miesasiakkaalle) 37! Minun tyttöystäväni on imenyt 37:ää kullia!
Miesasiakas: Peräkanaako?
Tämä sivusto käyttää evästeitä palveluiden toimittamiseen ja liikenteen analysoimiseen. Sisällön tarjoaa Blogger.